Kanapki na śniadanie z figą

13 października 2020

Kanapki na śniadanie z figą

5 składników i 5 min pracy – tak, wiem, robię się nudna, ale kto by nie chciał pysznego, prostego śniadania bez tracenia czasu, prawda? Zresztą to kolejny dowód dla niedowiarków, że szybkie gotowanie jest możliwe. A że sezon trzeba w pełni wykorzystać, to mój kolejny pomysł na kanapki z figami (przypominam, że niedawno pojawiły się też grzanki z figami i serkiem).

Kanapki z figami możesz zrobić na śniadanie, drugie śniadanie (i wziąć ze sobą do pracy) lub na… śniadanie do łóżka. Ba! Zaszalej trochę i przygotuj je na kolację… Mogą być dobrym pomysłem na przekąskę, także na imprezę. To co, skusisz się?

Moje dzisiejsze zdrowe kanapki na śniadanie w jednej porcji mają:

  • 19 g białka;
  • 7 g tłuszczy;
  • 78 g węglowodanów.

Ilość porcji: 2

Czas przygotowania: 5 min

Kalorie: 438,5

Składniki na kanapki

Zdrowe kanapki na śniadanie - przepis

  1. Bułkę przekrój na pół, figi pokrój w plasterki.
  2. Ułóż na bułce sałatę, prosciutto oraz figi. Polej całość miodem.
* Prosciutto cotto możesz zamienić na polędwicę sopocką, czy szynkę z kurczaka lub indyka.
Kanapka z prosciutto i figą

Co na kanapki? Pomysły na zdrowe kanapki

Ser i szynka już dawno ci się znudziły? Nawet ulubiona potrawa, jedzona w kółko, prędzej czy później ci się znudzi (wiem, co mówię, bo ostatnio miałam tak z… frytkami!). Dlatego warto sobie urozmaicić swoje kanapki, i to bez konieczności stania w kuchni godzinami. Przygotowałam dla ciebie zestawienie smacznych i szybkich przepisów na kanapki:


Te przepisy mogą Ci się spodobać

Naleśniki na śniadanie z kozim serem i salami

Naleśniki na śniadanie z kozim serem i salami

Znudziły ci się klasyczne przepisy na śniadania? Wypróbuj ziołowe naleśniki na słono z kozim serem, pomidorem, roszponką i włoskim salami. To pyszna propozycja na fit naleśniki sprawdzi się zarówno na śniadanie, jak i na kolację, czy do pracy, na wynos.

Bajgiel z halloumi i awokado

Bajgiel z halloumi i awokado

Czym zastąpić zwykłe kanapki? A gdyby tak chleb/bułki podmienić na bajgla, dodać grillowane halloumi i awokado? W 20 min możesz przygotować to pyszne i zdrowe śniadanie, a ja ci pokażę jak.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *