fbpx
Hummus z suszonymi pomidorami

14 października 2019

Hummus z suszonymi pomidorami

Lubisz hummus? Nie? To dzięki temu przepisowi na pewno polubisz! Żadna inna pasta wegetariańska nie może się z nim równać. A to wszystko dzięki temu, że do bazowej wersji (sprawdź przy okazji mój przepis na klasyczny hummsu) dodaje się suszone pomidory. I to naprawdę robi różnicę.

Choć robiłam jeszcze hummus dyniowy (łap przepis) oraz… oliwkowy (tego nie polecam), to ten smakuje mi zdecydowanie najbardziej. Dlatego od razu przechodzę do tego, jak zrobić hummus idealny o wielorakim zastosowaniu – do kanapek, buddha bowl, pieczonych warzyw, surowych warzyw, czegokolwiek.

Ilość porcji: 4 porcje po 100g

Czas przygotowania: 5 min

Kalorie (na porcję): 47 kcal (1 łyżka)

Składniki

Przygotowanie

  1. Wszystkie składniki zmiksuj na gładką masę przy pomocy blendera kieluchowego lub blendera typu żyrafa.

Wskazówka: w tradycyjnej wersji do hummusu dodaje się oliwę. W tym przepisie znalazły się suszone pomidory w oliwie, których nie zalecam dokładnie odsączać z zalewy. Dzięki temu nie trzeba już niczego więcej dodawać.

Pasta z ciecierzycy

Te przepisy mogą Ci się spodobać

Wege burgery z szarpanymi boczniakami

Wege burgery z szarpanymi boczniakami

Lubisz wegetariańskie burgery? Nawet jeśli jesteś do nich sceptycznie nastawiony, ten przepis ci się spodoba! To wege burgery z szarpanymi boczniakami – sycące, smaczne, a do tego znacznie szybsze w przygotowaniu, niż klasyczny pulled pork. To co, wypróbujesz mój przepis na boczniaki?

Makaron z pesto i burratą

Makaron z pesto i burratą

Zdradzę ci sekret: w restauracji nigdy nie zamawiam makaronów. Dlaczego? Bo większość z nich jestem w stanie lepiej przygotować w domu. I wiem, możesz powiedzieć, ze to brak skromności, ale jak przetestujesz przepis na makaron z pesto i burratą to przekonasz się, co mam na myśli.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.