Pasta z pora i sera

20 listopada 2020

Pasta z pora i sera

Wiesz, że jednym z moich ulubionych warzyw jest por? Ale tylko jego biała część. Uwielbiam zupę z pora, sałatki z porem, a także różnego rodzaju gulasze warzywne z jego dodatkiem. I tarty! Lubię go tak bardzo, że robiłam nawet wytrawne ciasteczka z porem!

Dobra, ekhm, dzisiaj będzie mniej kontrowersyjnie: pasta z pora i sera. Idealna na kanapki (choć może nie do pracy), a także jako dodatek. Tak naprawdę może też występować w roli sałatki, wtedy trzeba tylko dodać więcej majonezu/jogurtu naturalnego, aby nie była zbita.

I od razu uprzedzam, taka pasta serowa nie do końca jest FIT, choć staram się, jak mogę i majonez mieszam ze skyrem. Nie zaważa to na smaku, a przynajmniej jest bardziej zdrowo. Za to czego, jak czego, ale białka tu nie brakuje.

Pasta kanapkowa z pora w jednej porcji (czyli na ok. dwie kanapki) ma:

  • 12,75 g białka;
  • 26 g tłuszczu;
  • 5 g węglowodanów.

Ilość porcji: 4

Czas przygotowania: 10 min

Kalorie: 315*

Pasta z sera żółtego i sera - Składniki

Pasta z pora na chleb - Przygotowanie

  1. Pora przekrój wzdłóż i każdą część pokrój w plasterki, po czym przełóż do miski.
  2. Ser zetrzyj na tarce i dodaj do pora.
  3. Wymieszaj wszystkie składniki. Dopraw pieprzem (majonez jest dość słony, więc nie radzę używać więcej soli).
* Bez chleba.
Pasta serowa z porem

Te przepisy mogą Ci się spodobać

Bajgiel z halloumi i awokado

Bajgiel z halloumi i awokado

Czym zastąpić zwykłe kanapki? A gdyby tak chleb/bułki podmienić na bajgla, dodać grillowane halloumi i awokado? W 20 min możesz przygotować to pyszne i zdrowe śniadanie, a ja ci pokażę jak.

Tex-Mex

Tex-Mex

Masz ochotę na coś innego niż zwykle? Sprawdź przepis na wegetariański tex-mex. To proste, szybkie danie jednogarnkowe, które przygotujesz na obiad na kilka dni.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *