Pasta z pora i sera

20 listopada 2020

Pasta z pora i sera

Wiesz, że jednym z moich ulubionych warzyw jest por? Ale tylko jego biała część. Uwielbiam zupę z pora, sałatki z porem, a także różnego rodzaju gulasze warzywne z jego dodatkiem. I tarty! Lubię go tak bardzo, że robiłam nawet wytrawne ciasteczka z porem!

Dobra, ekhm, dzisiaj będzie mniej kontrowersyjnie: pasta z pora i sera. Idealna na kanapki (choć może nie do pracy), a także jako dodatek. Tak naprawdę może też występować w roli sałatki, wtedy trzeba tylko dodać więcej majonezu/jogurtu naturalnego, aby nie była zbita.

I od razu uprzedzam, taka pasta serowa nie do końca jest FIT, choć staram się, jak mogę i majonez mieszam ze skyrem. Nie zaważa to na smaku, a przynajmniej jest bardziej zdrowo. Za to czego, jak czego, ale białka tu nie brakuje.

Pasta kanapkowa z pora w jednej porcji (czyli na ok. dwie kanapki) ma:

  • 12,75 g białka;
  • 26 g tłuszczu;
  • 5 g węglowodanów.

Ilość porcji: 4

Czas przygotowania: 10 min

Kalorie: 315*

Pasta z sera żółtego i sera - Składniki

Pasta z pora na chleb - Przygotowanie

  1. Pora przekrój wzdłóż i każdą część pokrój w plasterki, po czym przełóż do miski.
  2. Ser zetrzyj na tarce i dodaj do pora.
  3. Wymieszaj wszystkie składniki. Dopraw pieprzem (majonez jest dość słony, więc nie radzę używać więcej soli).
* Bez chleba.
Pasta serowa z porem

Te przepisy mogą Ci się spodobać

Bajgiel z halloumi i awokado

Bajgiel z halloumi i awokado

Czym zastąpić zwykłe kanapki? A gdyby tak chleb/bułki podmienić na bajgla, dodać grillowane halloumi i awokado? W 20 min możesz przygotować to pyszne i zdrowe śniadanie, a ja ci pokażę jak.

Kanapki na śniadanie z figą

Kanapki na śniadanie z figą

5 składników i 5 min pracy – to wystarczy, aby przygotować zdrowe kanapki na śniadanie lub efektowne… śniadanie do łóżka. Jeśli brak ci pomysłów, co na kanapki, koniecznie zajrzyj do tego wpisu.



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *